Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik reserveren?
Door op de knop Direct reserveren te klikken. U doorloopt dan een vijftal stappen. Onderaan kunt u uw reservering bevestigen.
-
Hoe gaat het met betalen?
U krijgt in alle gevallen automatisch een factuur.
-
Waar vind ik informatie over de accommodatie?
De Pol omvat de volgende ruimtes: de sporthal (heel, half), Gymzaal, Culturele Zaal 1, Culturele Zaal 2 en een vergaderzaal.
-
Krijg ik een bevestiging?
Ja, u krijgt automatisch een bevestigingsmail met een optie op reservering, binnen 2 werkdagen volgt er een bevestigingsmail.
Wijzigingen en/of annuleringen dient u per mail door te geven via administratie@depol-gaanderen.nl. Voor de algemene voorwaarden verwijzen wij u naar onze website. Onder aan de "direct reserveren" pagina, vindt u de algemene voorwaarden.
-
Gevonden voorwerpen?
Met regelmaat blijven er spullen liggen in De Pol. De beheerders bewaren de spullen enige tijd in een daarvoor geschikte kast. Als na 3 maanden de spullen nog niet opgehaald zijn dan gaan ze weg. Voor alles wordt een passende bestemming gezocht (kledingbank etc.), maar soms is dat helaas toch de prullenbak... Ben je iets kwijt? Vraag gerust aan aan een van onze beheerders via beheerders@depol-gaanderen of het telefoonnummer 0315-239627.